درآمد میلیونی از اینترنت

معرفی سایت های مطمئن کسب درآمد از اینترنت

درآمد میلیونی از اینترنت

معرفی سایت های مطمئن کسب درآمد از اینترنت

معرفی سایت سرمایه گذاری Extra Return




لینک عضویت




Extra Return  یک سایت عالی برای سرمایه گذاری کوتاه مدت است. از آغاز کار این سایت مدت 534 روز می گذرد و همچنان در حال پرداخت به اعضای خود می باشد. همچنین این سایت امکان live chat و پاسخگویی به سوالات اعضا با تماس تلفنی مستقیم را فراهم کرده است.


Extra Return دارای 3 پلان سرمایه گذاری است و برای هر سه پلان مدت سرمایه گذاری 10 روز کاری می باشد.



پلان های سرمایه گذاری:



Compound

Total Return

Maximum

Minimum

Period

Interest

Plan

Not Available

125% Including Principal

$5,000

$20

10 Working Days

12.5% Daily

Basic

Not Available

140% Including Principal

$15,000

$5,001

10 Working Days

14% Daily

Advance

Not Available

160% Including Principal

$500,000

$15,001

10 Working Days

16% Daily

Premium





عضوگیری:

این سایت به ازای هر عضو زیر مجموعه شما 7% مبلغ سرمایه گذاری عضو زیرمجموعه را به عنوان پورسانت به شما پرداخت می کند.



لینک عضویت



نحوه پرداخت پول برای سرمایه گذاری :

شما می توانید از طریق بانک های الکترونیکی زیر در این سایت عمل پرداخت و دریافت پول را انجام دهید:


Libertyreserve

Perfect Money

Strict Pay

Alert Pay

Bank Wire



نظرات 1 + ارسال نظر
آرمان جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://newest20_20.mihanblog.com



عرض سلام دارم خدمت شمه دوست عزیز.[لبخند][لبخند][لبخند]

وبلاگتون رو نگاه کردم.برام جالب بود.[گل][گل][گل]

وبلاگ خوبی رو تونستی به جامعه ارائه کنی.بهت تبریک میگم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

من ارمان هستم.[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنی.[خنده][خنده][خنده][خنده]

وبلاگ من یک گروه اینترنتی هستش.[خجالت][زبان][خجالت][خجالت]

این وبلاگ رو به منظور برقراری ارتباط میان یک گروه بزرگ از کاربران برای

تبادل اطلاعات تبادل نظرات انتقال تجربیات بین اعضاء و ایجاد یه محل

مناسب برای اظهار نظر اعضاء و خیلی خیلی از اهداف دیگر ایجاد کردم.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

این ادرس اونه:http://newest20_20.mihanblog.com

با عضویت توی اون قطعآ پیشرفت خواهی کرد.

برای گسترش این وبلاگ ازت میخوام منو لینک کنی.

[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه] [نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

منم لینکت میکنم.[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

منو با اسم بزرگترین گروه اینترنتی ایران لینک کن.

دوست دارم توی گروه یاهوی من هم عضو بشی

و از اون محیط هم نهایت استفاده رو ببری.

این هم ادرس اونه:http://groups.yahoo.com/group/firstrate24

فراموش نکنی ها منتظرتم.بای

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود].


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد