درآمد میلیونی از اینترنت

معرفی سایت های مطمئن کسب درآمد از اینترنت

درآمد میلیونی از اینترنت

معرفی سایت های مطمئن کسب درآمد از اینترنت

روش های کسب درآمد مطمئن اما ریسک دار!!!!

 

دوستان عزیز 

من مدت ها است که به دنبال کسب درآمد از اینترنت و شرکت های هرمی هستم و راه های زیادی رو امتحان کردم. خیلی از شرکت ها متاسفانه کلاهبردار از آب درآمدن و بعضی هاشون هم واقعا پرداختی داشتن. 

 

اما من خودم شخصا به این نتیجه رسیدم که: 

اگر بخوام از طریق سایت های PTC یعنی سایت هایی که به ازای کلیک درآمد میدن درآمد داشته باشم کار خیلی وقت گیری هست و درآمدش هم به نسبت وقتی که میذارم کم هست چون این سایت ها (سایت های مطمئن که پرداختی دارن مثل Neobux) فقط 0.1 الی 0.2 سنت به ازای هر کلیک بهتون میده و باید مدت ها وقت بذارین و زیرمجموعه بگیرین تا به یه درآمد خوب برسین. منظورم از درآمد خوب در حد 100 الی 500 دلار در ماه هست نه اینکه فکر کنید چند میلیون دلار در ماه!! تنها خوبی سایت های PTC اینه که ضرر مالی برای شما نداره و شما این وسط پولی رو از دست نمیدین اما در عوض به نسبت پولی که بهتون میده وقت زیادی ازتون میگیره. 

 

بنابراین تصمیم گرفتم بعد از این کار روی سایت های PTC رو بذارم کنار و فعالیت خودمو در شرکت های هرمی مطمئن(فروش مستقیم) و شرکت های سرمایه گذاری اینترنتی ادامه بدم و کلی هم روش تحقیق کردم تا بتونم با شرکت هایی کار کنم که واقعا پول میدن و به نتایج خوبی هم رسیدم.

 

 دوستان عزیز روش های کسب درآمد و سرمایه گذاری که بعد از این بهتون معرفی میکنم کمی ریسک دار هست و عزیزانی که اهل ریسک نیستن لطفا وارد کار نشن.  

 

البته همه ان رو میدونیم که لازمه موفقیت اینه که بعضی وقت ها آدم ریسک پذیر باشه.  

  

به دوستانی که واقعا دنبال یه راه مطمئن و خوب برای کسب درآمد هستن پیشنهاد میکنم بعد از این با من همراه باشن و روی پیشنهاداتی که اینجا میدم فکر کنن.  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد