درآمد میلیونی از اینترنت

معرفی سایت های مطمئن کسب درآمد از اینترنت

درآمد میلیونی از اینترنت

معرفی سایت های مطمئن کسب درآمد از اینترنت

افتتاح حساب در بانک اینترنتی perfect money


با استفاده از سیستم پرفکت مانی، مشتری دارای ابزار راحت و استفادۀ آسان برای انجام پرداخت های P2P و P2B می باشد. پرداخت برای کالاها یا خدمات در اینترنت برای مشتری پرفکت مانی تبدیل به یک عملکرد ساده می شود. سیستم پرفکت مانی با شمار قابل توجه ای از ارزهای الکترونیکی کار می کند و بدین سبب گذاشتن سرمایه ی حساب از طریق چنین ارزهای الکترونیکی مانند وب مانی، ایگلد، پکونیکس می توان انجام شود. چنین انتقالی می تواند به صورت اتوماتیک از طریق اعضای این سیستم های پرداختی صورت گیرد.
در این اینجا شما را با چگونگی افتتاح حساب در بانک اینترنتی
perfec tmoney به شکل تصویریو گویا آشنا خواهیم کرد.
 

برای افتتاح حساب روی لینک زیر کلیک کنید:


http://www.perfectmoney.com


بانکی مناسب برای ایرانیان بدون هیچ محدودیت دارای دوزبان-انگلیسی و زبان شیرین فارسی مناسبترین بانک اینترنتی برای ایرانیان.
به جرات می توان گفت که بیشتراز40% ازسایتهای پرداخت اینترنتی پرفکت مانی را قبول دارند ومزیت عمده آن مجهزبودن به منوی فارسی وسادگی افتتاح حساب وکارکردن با آن می باشد. 
برای افتتاح حساب روی
Sign up کلیک کنید.




تمام مشخصات واقعی خود را مطابق تصویر زیر پرکنید در تصویر همه چیز ساده و روان معلوم است. 
در انتها روی
Register کلیک کنید.





درصورت پذیرفته شدن ثبت نام در صفحه بعدی پیام خوش آمدگویی نشان داده می شود.ID  ویا کد ورود به حساب شما که عددی ومعمولا پنج عددی است به ایمیل شما فرستاده شده با مراجعه به ایمیل آنرا همراه پسوردی که هنگام ثبت نام داده اید(درجای امنی نگهداری کنید) بامراجعه به صفحه اول سایت باپرکردن ID و پسورد وارد حساب خود شوید. منوی فارسی را بکاراندازید و با خیال راحت به اداره حساب خود مشغول شوید.



انتقال پول به حساب پرفکت مانی


شرکت هایی وجود دارد که شما پول الکترونیکی خود را از بانک پرفکت مانی به حساب پرفکت مانی آنها انتقال داده د و در عوض معادل ریالی آن را به شما میدهند .
برای خرید و فروش و تبدیل پول الکترونیکی به معادل ریالی و بالعکس می توانید از سایت های زیر استفاده کنید:


www.top-exchanger.com
www.uexchanger.com
www.iran-forex.com
www.remit123.com
http://www.ecurrency.ir
http://www.asia-exchanger.net
 

این سایتها با دریافت ریال از شما دلار به حساب های اینترنتی شما واریز می کنند و بلعکس جهت تبدیل دلار موجود در حسابهای اینترنتی تان به ریال اقدام می کنند.


 نکته : چون تو ایران در هر بار اتصال به اینترنت ای پی فرق می کنه برای همین موقع ورود به سایت یک پن کد به میل شما ارسال می کنه تا وارد حسابتون بشید و اگه شما نمی خواهید ای پی شما چک کنه باید تو حساب کاربریتون تو قسمت امنیت سایت برید و ای پی دیکتور را غیر فعال کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد